"Det är ingen vanlig dag...

... för det är min Pappas födelsedag!" Jepp så är det... Jag känner många som fyller år i dagarna och det är många barn på förskolan som också är födda i sept/okt... Många som har haft tid förvarandra i juletid! ;)

Denna regniga torsdag har jag i alla fall unnat mig massage efter arbetet... Å i vanlig ordning behövdes det mer än mycket annat... Så även om undertecknad känner sig rätt fattig, så var det värt varenda peng!

Igår efter arbetet tog jag bussen lite norrut för att hämta hem min fina brorsdotter från hennes förskola och få lite kvalitetstid med henne... Värsta sortens mys!

I tisdags cyklade jag till badhuset på "den gamla havsbottnen" där någon en gång i tiden ansåg att man inte kunde bo... (info för den som inte hört historien: det var en man som jobbade med en kompis som ansåg att man inte kunde på bo på Hertsön för att det är en gammal havsbotten...) Att då hela Luleå en gång varit en gammal havsbotten tänkte han nog inte på! :) Nåja efter det var jag ÄNTLIGEN förbi på Lulebo och fixade "pappersarbetet" kring den trasiga persiennen jag har... På aftonen hade jag fin-fint besök av lilla Lillebror och hans inneboende... Trevligt minsann!

Tröttare än någonsinn är jag fortfarande å detta regnande gör ju inte saken bättre direkt! Därav så korta inlägg! Men snart är det helg å då kanske man är på banan igen! Då får man ju sova tills man vaknar... :)

Imorgon är det då fredag å alla från jobbet ska gå å se en show; "Men´s night"... Tror nog den kan vara rätt underhållande... :)

Nä, nu ska jag försöka bege mig mot bädden så jag orkar med morgondagen!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0