18 år...

Idag fyller "min" E 18 år... Det magiska 18... Gissa om hon har längtat?! :) Man minns ju själv hur det var och hur himla viktig just den där magiska 18-års dagen var! Och när man fyller år sent på året så är dagen ännu mer magisk, för då känns det som att man fått vänta mycket längre oxå! ;)

Så massor med grattis, Fina E, på din STORA födelsedag! Men även om du nu blir "vuxen", så lär du väl inte bli av med mina "goda råd"... Och tänk att du har hela livet framför dig. :)


En present ska man såklart få när man fyller år! :) Så jag "scrappade" ihop lite till omslaget... :) Jag hade önskat att jag hade ännu mer tid för sånt där kul! Kanske skulle gå med i nån pyssel-klubb?! Eller syjunta (där jag inte behöver sy så mycket...) :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0