Vakna!

Jag vet inte om det är så att vissa tycker jag är sömnig, för nu har jag haft tidningen Vakna! i brevlådan två gånger på mycket kort tid... ;) Eller så är det så att jag ska förstå nåt budskap, vad vet jag?!

Idag har vi varit små hjältar vi som jobbar på min förskola... ;) Det var som en av kollegorna sa, att fotografering, Lucia å nån tillställning till är det som prövar oss! ;) Så kan man nog se det... Man kan ju prova få 35 vackra ungar och några pedagoger att passa in på samma foto, titta på fotografen å le samtidigt! Och flytta runt på barnen så att det ska se snyggt ut oxå... Och när då alla sitter eller står och ler sitt vackraste leende, då kräks ett barn! Så där ja! Lite mer spänning måste vi ju då i tillvaron! :) Nu återstår det att se om någon blivit smittad, för som sagt var ALLA samlade när det skedde! Jag som pussar på alla ungar tänker att jag har säkert ett fantastiskt immunförsvar och kommer icket att bli drabbad!! Det är ju inte bara det att man ska bli sjuk, jag är ju dessutom rädd för att kräkas! Men som sagt, jag ska icket bli drabbad! Har förebyggt med vitpeppar å massor med positiva tankar!

Kanske ska läsa lite Vakna! och hoppas att det hjälper??? ;)

Ikväll är det i alla fall dom där Desperata Husfruarna på TV och sen är det nog GOD NATT som gäller för denna tjej!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0