22 oktober 2011

Idag har dagten gått i umgängets tecken... Jag började dagen med att ta med den 7-åriga E till badhuset. Det var verkligen dags för lite moster-E mys! Det var sannerligen länge sen sist vi var i farten bara vi! Och enligt Pappa P var han mycket nöjd över arrangemanget... :) Så vi cyklade till H-ön i det snöblandade regnet och sen har vi badat i över 1,5 timme! :) Jag hann med att simma lite också medan E lekte med en kompis som han träffade där... Men även jag hann med att åka vatten rutchkana och "hoppa bomben" på djupa! :) Jag är ju faktiskt fortfarande barnsligt förtjust i det där med att bada och leka i vattnet! :) Efter allt badande var det ju dags för fika! Det var nog halva nöjet det! ;) Båda två nöjda efter förmiddagens badande cyklade vi hem igen... När E kommer hem å ser att de båda små bröderna återkommit efter resan till mommo, utbrister han "Åååå nej! Dom är hemma!" Så kan det kännas ibland... Men när jag senare återvände för att äta middag med hela familjen så var dom såta vänner och lekte tillsammans. :)

Cyklade hem efter badresan och fick besök av Guddottern och hela hennes familj. Mycket trevligt minsann! Sen cyklade jag åter till Sst för att intaga middag tillsammans med hela familjen... :) Nice!

Och så har jag hyrt film, "Love, wedding, marriage", och ätit godis! Filmen var helt okej å godiset var gott! :)
Love, Wedding, Marriage - Blu-ray

Nu sitter jag å grinar till "Allt för min syster" som går på TV 4...

Imorgon, söndag, ny dag nya möjligheter!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0