Skäms!

Ja, det är vad jag borde göra! Ingen uppdatering på en halv evighet... Vad ska jag skylla på denna gång då?? Total utmattning, kanske?! :) Nåja för den som är intresserad och för att pröva mitt eget minne... Detta har hänt sen sist:

Jag har haft en vecka i förkylningens tecken... Bättre och sämre stunder... Idag har jag bestämt att nu får det vara NOG, så idag har jag tränat! Wordfeud är en vän i nöden, så det har spelats flitigt hela veckan! ;)

Måndagen fick jag ett telefonsamtal av min goda vän Cammo som resulterade i ett besök på MAX och fika på stan! Så kan det gå!! Long time no see, så vi hade mycket att samtala om! :)

tisdag hade vi personalmöte till 17, så den aftonen gjorde jag inte heller mycket... Det var säsongs start av Desperate Housewifes! :)

I onsdags hade jag min lilla Lillebror och hans inneboende på middag... Tanken var att jag skulle få hjälp att hänga upp en spegel, men då min kära bror ansåg att jag hade undermåliga grejer (ingen slagborr) så funkade det mindre bra... Spegeln bor fortsättningsvis också i garderoben... Kanske ska kolla med den andra brodern jag har om han kan hjälpa mig... Nåja, vi hade i alla fall en trevlig middag med paj till efterrätt... :) Man får ju passa på att tömma sina gömmor i frysen! ;) På kvällen hade Grey´s anatomy säsongs premiär!

torsdag slutade jag 15 och hann hem och äta innan det var dags för föreläsning i Landstingshuset... Jag hann vara där i cirka fem minuter, sen hade jag en inbjudan till after work! :) Inte illa! Träffade flera kloka kollegor från andra ställen oxå... Föreläsningen då??? Ja, den var väl helt okej... Hon som föreläste var väldigt insatt på sitt område, och hon hade nog varit bra att ha som lärare under ens studier på universitetet... :) Men vi fick inte med oss så mycket matnyttigt att använda oss av i verksamheten... Men jag har i alla fall lärt mig att man långt tillbaka i tiden trodde att människan var "enkönad" och mannens kön var på utisdan och kvinnans på insidan... Om en kvinna hoppade lite för hårt i backen kunde det hända att hennes kön "ploppade" ut och vips så var hon en man!!! Om jag skrattade?! Gissa!!! Med tanke på att det var slutet av veckan å sent på kvällen, så behövdes det inte så mycket för att skrattet skulle bubbla ur mig.... ;)



Igår var det äntligen fredag! Även om veckan gått i ett rasande tempo, så har nog förkylningen slitit en aning på mig... Hade öppning å slutade alltså redan 13... Samtalade med Cammo som kom förbi efter arbetet och fikade kaffe och bullar... :) Hann också med att prata med Fina vännen L om att träna på lördag morgon... Min lilla Lillebror ville ha sällskap under fotbollen, så han kom förbi och åt middag och såg fotboll och Idol med mig... Så min fredag var riktigt trevlig!! Trött som få somnade jag ovaggad före 23.30! :) Och det sista jag gjorde var nog att lägga in ett ord i wordfeud! ;)

Lördag har vi idag och dagen har börjat med träning på Actic med Fina L och lilla Lillebror... Efter det har jag varit å besökt en liten kille och hans familj för attt jag eventuellt ska bli kontaktperson till honom... :) Och så har jag hunnit styra upp en utekväll! ;) Så nu ska jag bara byta kläder och bege mig till H för att sedan möta upp Cammo på stan... Så fick det bli! :)

Ha en fin lördag kväll!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0