Lördagen den 29 oktober 2011

Denna lördag har jag sovit tills jag vaknat... Å det var vid 7-tiden första gången... Somnade dock om å halvsov till sisådär 8.45... :) Antar att jag har en del minus på sömnkontot efter denna vecka. Dessutom med flera nätter då jag sovit dåligt så är väl kroppen sliten...

Hade en viss plan på att gå på stan, men det blev lite ändrade planer innan jag tog mig dit... :) Som vanligt när det gäller mig... ;)

Jag hamnade istället på Actic där jag tränade... Och sen åkte jag hem och for tillsammans med L, Guddottern och M till M på inredningsparty... Vi passade på att gratulera M på hennes kommande födelsedag oxå. :) Fika å trevligt sällskap utgjorde den eftermiddagen. :) Fanns massor med fint att köpa också, så jag ska ta mig en titt i katalogen igen å sen göra en beställning...

Hade en viss plan på att gå ut ikväll, men den planen insåg jag att jag får slopa då jag inte alls har orken, ja inte riktigt lusten heller... Så kvällen har spendeerats i TV-soffan till den nya säsongen av Så mycket bättre. Det verkar som om dom lyckats med att göra en lika bra säsong 2, i alla fall kan man säga det efter första programmet. :) Det var våran folk-käre Tomas Ledin som var först ut att hyllas av de andra artisterna. Och jag tyckte dom lyckades bra! :) Som sagt kan det bli en bra säsong även detta! :)

Nu är det inte mycket kvar av denna lördag, blir nog sittandes här i soffan tills det är dags att sova igen! :)



Så jag säger bara... Tack å god natt!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0