Ljus i mörkret

Idag har varit en sådan dag som ger en lite mer ljus i mörkret... Så även om eftermiddagarna blivit mörkare så har i alla fall morgnarna blivit ljusare i och med vintertiden på klockan...

Jag började morgonen med ett härligt Zumba-pass med fina vännen L... Sen tog jag bussen å åkte till Lillebror med familj... Där tillverkade jag å E bland annat en pumpa-lykta... Mer ljus i mörkret... :) Så en dag med några av dom bästa jag har. Och träning som ger energi och glädje... Det ger ny energi för kommande vecka!

Jag hoppas på en vecka där vi ska slippa gå kort om personal på jobbet och där vi alla ska vara nöjda, glada och positiva! Och vågar man hoppas på sol också?! ;) 




Happy Halloween imorgon! (för det är den 31 oktober dom firar Halloween där borta i Staterna...)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0