Effektiv måndag

Jag har haft en effektiv måndag måste jag säga! Dagen började tidigt med öppning på arbetet. Sen hem via affären... Efter det åkte jag å Fina L och tränade på Actic... Hann med att slå igång och hänga upp en tvättmaskin också innan... Hem å tvätta klart samtidigt som jag fixade middag och dessutom fick för mig att laga "tre-veckors-sallad"... Jag landade i soffan ca 20.00 och där är jag kvar! Började titta på den nya danska kriminalserien på 4:an, få se om den är nåt att följa...??


Så om gårdagen gick i lugnets tecken, så har jag i alla fall tagit igen det idag! :)

Lördagens visit på krogen var mycket trevlig! Det brukar ju vara så med spontana grejer! Inga förväntningar, då blir det skoj! :)

Imorgon är det fotografering på jobbet... Detta år får vi i alla fall göra bort det på förmiddagen, tur det! Förra året var det lite av ett kaos när vi skulle vänta till 13...

Näää, nu ska jag koncentrera mig på TV:n! Sen är det god natt!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0