Bröllop!

En av mina absolut äldsta och bästa vänner ska gifta sig... och jag ska få gå på bröllop! Lyckliga jag!! Det är en ära att få vara med och dela eran stora dag och det är med stor glädje jag tackar JA till denna inbjudan! Idag råkar det också vara den fina vännens födelsedag! :) Vi två har delat så många saker i livet och vi har känt varandra i 32 år... Sen den dagen hon föddes... :) L är som en syster för mig, och att få vara med och se när hon och D säger JA till varandra samtidigt som deras andra dotter döps känns fantastiskt kul. Jag ser fram emot detta! Kärlek är vackert!


Kommentarer
Postat av: Milla

Åhhhh vad roligt! Jag misstänker starkt att jag känner paret. All kärlek till dom!

2011-10-12 @ 22:21:18
URL: http://millasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0