Bra dag!

Har idag haft en bra dag! Känns ju trevligt att det finns bra dagar också trots att hösten har ett starkt grepp om min själ... Åååå vad poetiskt det lät! :)

Jag har i alla fall öppnat på jobbet och kände mig inte helt slut och trött när jag vaknade... Det brukar jag annars göra när jag ska vakna före f-n, jag anser ju inte riktigt att det är morgon före klockan 6... ;) Så man kan väl säga att dagen började bra ändå... Jag hade fått ett mail av chefen där hon sa att jag får gå handledarutbildningen till våren, kul! Sen kände jag att jag hade en himla trevlig stund med "min" grupp... Barnen var så himla positiva och ville verkligen vara med! Vi hade trevligt tillsammans! Jag kände mig faktiskt nöjd efteråt, och det händer inte ofta att jag är nöjd, så det är väl bara att njuta av det! :)

När jag skulle avsluta dagen så tyckte jag att E kunde följa med mig hem å fika, det kändes som att hon behövde det och jag måste ju säga att det var en betydligt gladare tjej som jag lämnade på bussen än den jag mötte i morse! Så nåt bra kanske jag gjorde då...?! Vi hade en riktigt trevlig eftermiddag med en massa snack om livets stora och små frågor och en del fniss! :) Vi åkte samtidigt från mig och jag begav mig till Actic för att träna... Träffade en bekant som jag surrade med, så jag missade bussen hem med 2 minuter... Inget att gräma sig över! Jag gick istället och köpte nytt the och även the som Fina Kusin J beställt! Så ingen tid var förlorad! ;) Hittade även en tröja för 75 kronor, jag som beklagar mig över att jag inget har att ha på mig....

Sen har jag styrt upp en middag hemma hos min familj på Sst imorgon, det efter att jag ansåg att det var vansinnigt tråkigt att äta, för att inte tala om att laga maten... Och det är sååååå länge sen jag varit där, så det ska bli mycket trevligt! Dessutom känns det spännande att få se hur långt dom kommit i byggprojektet! Sen har jag pratat med Bästa Cammo och jag hoppas jag kunde ge henne lite positiv energi också...

Nu är det inte mycket kvar av denna dag, förutom ett avsnitt av de Desperata Husfruarna... Ute verkar det vara full storm och en massa regn, så det känns rätt skönt att sitta inomhus iförd en one piece, dricka the och bara känna lugnet... :)


Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0