Utan dina andetag

... Är en fantastiskt bra låt med Kent... Och den är med på en skiva som min fina L-vän har varit med å valt låtarna till för sisådär närmare 8 år sen, den är tillägnad ett framtida bröllop... :) På skivomslaget står det: "Till det tilltänkta bröllopet... I framtiden då jag ska vara värdinna. SNART hoppas jag, det enda som saknas är den där mannen! ♥" Låtarna är bra å handlar såklart om kärlek! :) Om någon vill ha inspiration, så kommer en låtlista här! Finns att lyssna på på Spotify! :) Några av låtarna som finns med på skivan fanns inte på Spotify, så dom är inte med på listan... Håll till godo!

Wictoria Nilsson – Allt Vi Känner För Varann
Ainbusk – Höstvisa (Skynda att älska)
Tommy Nilsson – Öppna Din Dörr
Jonas Gardell – Aldrig ska jag sluta älska dig
Lisa Nilsson – Du (öppnar min värld)
Fred Åkerström – Jag ger dig min morgon
Åsa Jinder – Av Längtan Till Dig
Tommy Nilsson – En Dag
Björn Skifs – Håll Mitt Hjärta (Same Old Story)
Agnetha Fältskog – Hjärtats Saga
Ted Gärdestad – Kärleken är störst
Ted Gärdestad – För kärlekens skull
Jill Johnson – Kärleken är
Kent – Utan dina andetag
Emil Sigfridsson – Du och jag
Maria Pensar – Det Vackraste
Anna-Lotta Larsson – Kärleken Förde Oss Samman
Ainbusk Singers – Älska mig
Bonustrack: Lasse Stefanz – Tänk På Mig Ibland (Please Remember Me)

Den sista låten som är Bonustrack, har en egen speciell historia! :) Och den historien är nog snart 15 år gammal, från tiden när det begav sig... När bilarna inte alltid hade en cd-spelare och Spotify inte var påtänkt! ;) Så min gode vän L fick spola tillbaka ett kasettband för att jag bara var tvungen att höra den låten om och om igen hela vägen hem från Ö-tå... Så man kan inte annat än le när man hör den idag, även om det nog var allt annat än att skratta jag gjorde den gången.... :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0