Fredags myyyyyyyys

Dagen idag har vi haft en lugn dag på arbetet så Fina kollegan A hade med sig massagebänken och gav oss trötta, slitna kollegor massage.... :) Så snällt! Hon sa att massera mina axlar var som att ta sig an en betong klump... Kanske kan förklara mina domningar i armen och i ansiktet... Vad jag ska göra för att få det bra igen, det är en större fråga! Måste kanske ta tag i saken å kontakta en läkare som kan ge en remiss till en sjukgymnast, inte vet jag... Trevligt är det i alla fall inte!
Min fredag kväll har tillbringats i tvättstugan! Så roligare än så blir det inte denna fredag... Får ladda för morgondagen då vi ska gå ut och roa oss.... Kan nog bli nice, minsann! :)

Nu hänger jag i soffan och ser TV och äter godis... :)


Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0