11-11-11

Nyss hemkommen från ett bröllop mellan mina fina vänner och dopet av deras yngsta dotter. Dom var sååå fina och jag kan säga att dörrarna hann bara öppnas till kyrkan och jag såg dom så började tårarna rinna! Vadå känslig?! Vackert var det å det är nåt speciellt med att se en av dom närmaste vännerna jag har vara så otroligt vacker å säga ja i kyrkan... Mycket kärlek och känslor! Tack för att jag fick vara med och dela denna stora dag med er! ♥



Det var i alla fall ett kärt möte mellan Guddottern och brorsdottern i kyrkan... Dom kramades och strök varandras händer och var så gulliga mot varandra... Å så säger E till N "Vi måste vänta att farbron slutar prata, sen får vi leka!" :) Det säger väl en del om hur spännande det är att sitta still i kyrkan när man är liten... ;) Inte lika lätt att se det vackra i det som sker då, kanske... :)

I övrigt har inte denna dag med det speciella datumet bjudit på så mycket spännande... :) Massor av mys och bus med brorsdottern, en halkig promenad med hunden och umgänge med de övriga som befinner sig i detta gula hus just nu... ;)

Kram alla fina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0