Thailand calling

Nu ar vi antligen pa plats... Vi visste redan pa tisdag att planet var forsenat 2,5 timme och skulle lyfta kl. 18... Sa vi hade nagra extra timmar att sla ihjal pa Arlanda... Nar vi sen antligen sitter pa planet ar det nat tekniskt fel som gor att viinte kan lyfta... Ytterligare 1,5 timme senare var det i alla fall fixat! Och man vantar ju hellre dom dar extra timmarna an stortar!! Vi landade 12.15 lokal tid och var pa hotellet vid 15 kanske... Jag har varit konstant trott sen dess! Man ar ju helt fel i dygnsrytmen och sa har man dessutom inte sovit nastan alls... Sa igar efter att vi gatt mot Karon centrum och fatt i oss middag sa jag tack och god natt till brudarna och gick och la mig... Jag tror att jag sov kl. 22!! Nu har jag atit frukost medan dom fortfarande sover... Sen ska jag lagga mig vid poolen och invanta sallskapet!

Jag har inte riktigt forstatt mig pa detta tangentbord. Dels ar det en massa thai bokstaver som forvirrar och sa ar det inte alls som ett svenskt... Jag lyckas inte riktigt hitta alla tangenter och hur jag ska trycka for att fa till olika tecken... Men det loser sig nog med tiden.

Kramar till alla fina dar hemma i Svea rike!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0