Supernajs söndag!

Vaknade då som sagt väldans tidigt, men då hinner man ju med massor oxå! ;)

Åkte in till stan med Lillebror med familj och promenerade på isvägen till Gråsjälören... Där mötte vi även H&H. E sov sin dagsvila i vagenen och sen begav vi oss till Örarna för korvgrillning utomhus... En mycket trevlig aktivitet en solig söndag! Trevligt sällskap och bra väder, behöver man kräva något mer för att vara rätt nöjd?! :)

Eftersom alla "mina" serier dragit igång när jag varit i Thailand, så tänkte jag se repriserna idag... Missade Desperate Hopuswives, men hann med att se Grey´s anatomy! :) Efter det begav jag mig till Svägerskan och E för att se hockey på TV (Lillebror var och såg det på plats)... En mycket spännande kvartsfinal som vi fick se Luleå vinna! Yeeeees! Kan säga att jag tror 90% av statusraderna på Facebook var typ JAAAAAAAAAAA! ;)

Sen hem och se sista delen av Solsidan... Och nu är inte John Blund långt borta känner jag.... Kanske något positivt med jetlag... Man går och lägger sig i tid på kvällen! ;) Och det är väl mest för att man inte orkar vara vaken!

Snacka om kontraster... För några dagar sedan satt jag på stranden i 37 gradig värme och hade sanden mellan tårna och tog mig ett dopp i havet... Idag har jag fått uppleva det fantastiska med Norrbotten, vårvintern... Sol, någon minusgrad och grillad korv! :)





Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0