Städar söndag...

Min mobiltelefon är tydligen rätt smart.... Den hade ställt om tiden så jag inte behövde fundera på det... Men då var det ju såklart så att jag vaknade klockan 8 och undrade om klockan var 9 eller om mobilen hade ställt om sig... Var tvungen att ta reda på saken och insåg att klockan var 8 på riktigt! Onödigt att vakna nu, (eftersom klockan egentligen bara var 7...), så jag la mig igen... Ett tag... Vid 9 steg jag upp i alla fall... På nåt sätt blev jag som stressad av att jag inte visste vad klockan var, så jag kunde inte slappna av. Som att det hade spelat nån roll, eftersom att det ju är söndag och jag hade hela dagen på mig att göra vad jag ville.... :)

Nåja, fick nåt städryck i alla fall och passade också på att tvätta... Nu har jag (äntligen) tvättat alla "reskläder" och så bestämde jag mig för att jag INTE behöver använda dunjackan fler gånger denna (vår)vinter... Så nu är den oxå tvättad... Det är väl det jag har gjort typ hela dagen..... Förutom att jag och lilla Lillebror var på en prommis på förmiddagen.... Och så har jag lyssnat på hockeyn på radio samtidigt som jag avnjöt en kopp kaffe och min last vad gäller choklad... SALMIAKKI.... Det är verkligen en choklad som jag kan bli riktigt sugen på! Och jag gissar att det har att göra med att det är just salt lakrits i den... ;) Vad gäller hockeyn så blev även jag väldigt upprörd när dom inte vann! Det är väl ändå onödigt att göra det så himla spännande... Nu bara måste dom vinna på tisdag och på torsdag så vi får se dom i en SM final! :) (För det behöver ju inte gå å bli en sjunde å avgörande match, inte om jag får bestämma.... :) )

Näää, just nu känns det inte som om jag har så mycket mer vettigt att tillägga... Så jag slår mig ner i soffan å glor på TV och dricker lite te... Snart får man sova igen! ;)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0