Snurrig måndag?!

Tydligen har jag varit alldeles snurrig i morse, för när jag kom hem och skulle låsa upp dörren så var den ÖPPEN! Men vad tusan?! Med andra ord har jag haft ytterdörren olåst hela dagen! Känns ju aningens obehagligt... Inte för att jag tror att någon varit in, men det räcker ju med att veta att någon KAN ha varit in.... Usch å fy! Ska inte upprepas! Kan då inte ens förstå att jag lyckades med nåt dylikt, ska man inte vara utvilad efter två veckors semester?! Inte utarbetad... ;)

Efter arbetet har jag varit å tränat, få se om jag blir mer sjuk nu, eller om halsontet stannar vid just det... Tänka sig att man hann arbeta en vecka innan man känner av bacillerna i halsen igen... En hel vecka, inte illa! Om inte annat så lär jag väl ha träningsvärk imorgon i alla fall.... ;)

Sen ringde jag en "gammal" kompis... Vi ska ju på ett bröllop i sommar å jag skulle bara fråga lite kring planering av möhippa å dylikt... "BARA" var det visst... :) Jag tror vi surrade närmare en timme!! Det är som lustigt med vissa människor, man har inte pratat med varandra på evigheter å ändå när man börjar surra så var det som igår... Trevligt samtal var det i alla fall! :)

Trots att denna dag på arbetet känts som ett enda tjatande... Jag vet inte vad det var med barnen, men jag tror dom glömt bort hur man beter sig under helgen... ;) Vissa dagar är det som om alla har "dåliga dagar" samtidigt... Tur att inte alla dagarna är sådana! Men som sagt trots detta så kände jag innan jag gick hem att jag är lyckligt lottad som får arbeta med dessa underbara ungar! När man pratar en stund med dom och får höra deras funderingar och när man ser deras framsteg och utveckling, då blir man varm om hjärtat... Då är det som att det där "tjatandet" blir ett minne blott och man får gå hem med ett leende.... Jag älskar verkligen mitt jobb!!

Nu ska jag packa mig mot sängen så jag orkar med en öppning imorgon å att möta desa fantastiska barn igen! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0