Patong fick ett besok

Igår var en dag som de flesta ansra har i paradiset... Vi låg och solade en stund på stranden, tills jag insåg att jag glomt att smorja in mig i ansiktet och darmed fick jag forpassa mig till poolen och mitt solskydd... :) Det slutade inte illa i alla fall... Tur man har hardad hud i facet! ;) Vi har borjat samtala med en massa andra folk på hotellet... En del mer trevliga an andra! ;) Men det ar ju oxå ett satt att fordriva tiden, prata om hur andra har det!

På kvallen var vi inbjudna till L å J och L i Patong på en drink på deras hotell... Vi tog en trevlig vattenmelondrink på balkongen innan avfard... Sen satt vi hos dom å surrade innan vi begav oss ut for middag och lite nattliv i Patong... En till storsta delen trevlig afton...

Idag har vi varit på stranden ett tag, ett tag blev visst några timmar... Det har varit mulet anda till eftermiddagen, så det var inte så dar brannande hett som det kan vara... Sen har det varit poolhang och strax ar det dags for middag!

Sen kan man ju undra om det ar min lott i livet att vara med på resor som ar forsenade?! Nu ar vi två timmar forsenade på hemresan oxå! Men an så lange ar det till våran fordel, vi får sova langre, då går bussen 8 istallet for 6 och så får vi två timmar mindre att vanta på Arlanda... Men det får banne mig inte bli nå mer forsenat utan att jag kommer bli latt nervos!

Nåja, nu borjar denna semester vara till anda och det ar som vanligt med blandade kanslor man ska åka hem till vardagen... Jag tycker det ska bli så kul att traffa, eller åteminstone prata med, alla dar hemma... Samtidigt ar det ju gudomligt skont med semester! Men allt har sin tid... :)

Nu vantar nog brudarna på mig............

Puss och kram alla fina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0