Någon mening eller ingen mening??

Det var visst inte min dag idag... Men... I vanlig ordning är det ju mest I-lands problem... Nåja... Dagen började med att vi fick veta att vi INTE skulle få någon vikarie för en kollega som var sjuk... IGEN... Man börjar bli van att hålla verksamheten flytande på för få människor... Jag säger bara tack å lov att vi har en elev, och en duktig sådan! Det är verkligen till stor hjälp såna här dagar! Känns ju som att vi utnyttjar henne, men, men vad ska man göra?! Det värsta är ju att det i slutändan blir barnen som blir drabbade när vi inte får vikarie... Sen är det ju så att vi alla blir mer trötta och slut... Och allt blir mer tålamodsprövande.... Så det kändes som att när klockan var 9 hade man fått sitt tålamod prövat ett antal gånger....... Och så fortsatte det ända fram till lunch... Och på lunchen fick jag veta att min frissa var hemma med sjukt barn, så då fick jag inte håret fixat idag heller.... Man blir som besviken när man är inställd på att få gå till frissan. Jag ska helt enkelt inte berätta att jag ska göra saker, för då blir det inte som jag tänkt mig... Men det finns väl nån mening med det också! Om inte annat så åkte jag ju å tränade å det var ju inte planerat, så något bra blev det ju av det hela... Men då var det ju så att dom höll på att byta ut maskiner på gym:et, å det var rätt förvirrande... Nåja, något fick jag ju gjort i alla fall....

Nu är det ju så att vi inte med säkerhet får vikarie imorgon heller... Så jag ska väl inte skriva att jag ska på utbildning, ännu..... Det återstår visst att se vem som får "offra" sig att arbeta om det "jävlas"....

Nu blir det i alla fall Grey´s! Å det vet jag! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0