Hotell Karon Village

Sa heter hotellet vi bor pa... Ska val inte kalla det LYX hotell for da ljuger jag! Och jag ljuger ju inte sa bra... ;) Det ar helt okej, hyfsat stora rum, vi ryms i alla fall in alla tre med extra sang och allt! Balkongen ar stor! Nackdelen ar att det ligger en bra bit fran centrum och stranden... Men det kan ju vara bra att rora pa sig lite oxa! :) Ni som varit i Karon forstar vad jag menar nar jag sager att det ligger bakom HILTON... Dock finns inga direkta genvagar ner till "strandgatan", utan man maste ga runt och da blir det ratt langt... Men en TUK TUK kostar ju inte sa manga pengar heller... Och vi har en hyfsat stor pool som vi far dela med dom andra hotellgasterna... ;) Idag har det inforskaffats flytmadrasser sa att vi kan ligga i poolen typ heeela tiden!

Igar var mina brudar lite latt bakis och dom skyllde pa att omdomet gick hem for tidigt dagen innan, omdomet var jag! :) Sa jag roade mig sjalv med frukost och att ligga vid poolen, sen kom dom ju ner efter ett tag, sa jag fick sallskap... :) Kanske ar darfor jag redan hunnit lasa ALKEMISTEN, mycket bra bok! Man blir lite klokare av den ocksa... Nu har jag paborjat nasta bok som ar HUNDRAARINGEN SOM GICK UT GENOM FONSTRET OCH FORSVANN... Verkar rolig! Pa kvallen igar gick vi till marknaden via rondellen sidan pa Karon... At middag efter vagen och roade oss med lite shopping oxa...

Idag har vi legat vid poolen och pa eftermiddagen varit ner till stranden... Det ar inte sa dar tryckande varmt som det kan vara, sa det ar verkligen underbart! Har klarat oss ratt bra fran att branna oss an sa lange... Men viss rodnad har ju uppstatt hos oss alla tre! Nu ar det ju bara andra dagen i solen, sa vi har inte sett slutet annu! ;) Nar vi skulle hem fran stranden tyckte vi att vi var smarta som kopte oss en vattenkokare sa vi kunde gora kaffe... Tanken var mycket god!! Men jag har val aldrig varit med om nat liknande vad gallde lukten pa fanskapet! Vi vet inte om det var kemikalier eller vad det var, vi vagade i alla fall inte anvanda den... Cammo var dessutom radd att hon skulle bli utan sang om det blev eldsvada... Det var nog iofs det minsta att oroa sig for om vi brande ner hotellet! :) Jag och Kat gick i alla fall ga pa jakt efter kokt vatten och som hon sa sa har man val aldrig haft sana bekymmer for att fa sig lite kaffe!! Vi drack det med andakt pa balkongen!!!

Nu ska jag duscha och sen ar det middag som galler!

Puss pa er dar hemma! :)


Kommentarer
Postat av: Milla

Hundraåringen är fantastiskt rolig.

Njut och ladda varenda batteri!

2011-03-08 @ 08:47:11
URL: http://millasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0