Trevlig Midsommar!

Befinner mig i byn denna midsommarafton... Kom hit igår med Lillebror med familj... Så nu är vi alla samlade. Igår hann jag med att se byns fotbollslag spela derby match på Viavallen och sen var jag ut på en springtur med Resso. Hade för avsikt att promenera, men tänkte att jag ska testa hur min lätt stukade fot mår av att löpa, så jag var ju tvungen att testa... I ca fem kilometer... Typiskt mig kanske?! Resultat av det är ju att jag mentalt är väldans nöjd, men min fot mår inte lika bra... :)

Jag har drabbats av nån form av feber idag oxå och varifrån den kommer vet jag inte! Känner mig lätt hängig, inte så farligt, men inte riktigt i form... Kan det vara tröttheten som slagit in?? Tur att det regnar ute med jämna mellanrum så man kan mysa inne. Brorsdottern har också feber och har dessutom drabbats av sin tredje öroninflammation på kort tid så hon fick penicillin idag. Kanske det är så att Faster är lite sympati sjuk?! ;)

Vi har i alla fall plockat blommor på förmiddagen och försökt få ihop en krans... :)


Bilden hamnade fel väg, men ni får vrida lite på huvudet. :) Det är midsommarstången som vi satte ihop på jobbet... :)

Ha en riktigt trevlig midsommar alla goa läsare!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0