SOMMARLOV

NUUUUU är det sommarlov på riktigt! Idag är den första officiella dagen på fem veckors ledighet! Men gissa om jag ska njut av livet!!! Det ska bli så skönt att bara lata sig och bara vara och ta dagen som den kommer... Så det så! Bara samla på en massa ny och bra energi så man har fulladdade batterier till höstens nya utmaningar! :)

Denna vecka har gått i planerandets och städandets tecken på jobbet... Vi har rensat och fixat inför hösten... På nåt sätt känns det som skönt att ha tänkt igenom allt innan man går på semester så man inte kommer tillbaka till ett kaos... Jag ser fram emot hösten, jag tror vi kommer få det riktigt bra! Det känns då så i alla fall! Vi lämnar det gamla och går in i det nya... :) Och framförallt så är man inte ny på ett nytt ställe, utan man har lite koll på rutiner å sånt...

Det känns som om veckan bara försvunnit, det är ju faktiskt redan torsdag! Men jag har sagt det förr å jag säger det igen, tiden ska visst gå fort när man har roligt! ;) På måndag var jag hos H&H och planerade Göteborgs resan... Mådde äckligt illa också under kvällen, jag som verkigen avskyr att kräkas gör ju inte det i onödan, så jag mådde som mest bara illa.... Hade feber under natten också så nåt elände hade jag... Gissade själv på vätskebrist med för mycket kaffe och alldeles för lite vatten... Nåja, jag hatar ju att vara sjuk, så jag biter ihop tills jag däckar... Och den här gången gick det ju över rätt snabbt, vad det då än var... :)

På tisdag fick jag lämna nya blodprover, de jag lämnat innan hade "förolyckats", vad det betyder är fortfarande ovisst... Jag som tycker det är sååååå kul att bli stucken! Bläää... Men det gick bra, å jag klarade mig utan blåmärken denna gång! :) Sen planerades det på jobbet och efter det hade jag tvättstuga... Och så var det ju Allsång på Skansen å Morden i Midsomer. Måste säga att Måns är som klippt å skuren för den där allsångsledar-rollen! :)

Igår arbetade vi sista dagen... :) Och sen hälsade Fasters ♥ på ett tag medan hennes pappa skulle fixa nåt på jobbet... Det är så himla kul å vara med henne nu, för hon resonerar en massa och man kan diskutera med henne. En underbar ålder, även om det är lite trots emellanåt också! ;) Igår så pratade vi och så sa jag att det är roligt att vara med henne... Så tittar hon på mig på sitt speciella sätt med huvudet på sne... "Blir A glad när hon är med E" frågar hon... JAAAAAA! Det blir jag! Finaste vännen du skulle bara veta! :)

Sen kom go-vännen Cammo förbi å lånade duschen! :) Efter det åkte vi och åt på vårat favvo hak som vi inte varit på på evigheter, Dagobert! :) Efter det skulle vi på kalas hos Finaste J... Vi hade så himla trevligt med en massa gott fika och trevligt umgänge! Och så fick ju A visa mig husvagnen, viktiga saker! ;) Dom drar till Gotland på semester idag, så vi firade J lite i förtid... :)

Och så var det den där packningen då.... :) Men nu är det gjort!



Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0