Ooops I did it again

Vilken fantastiskt trevlig bröllopsfest vi var på i lördags! Just bröllopsfester brukar ju vara extra trevliga för att det är en massa lycka inblandat... Glädjetårar och en massa skratt! Och nog har jag skrattat, fällt en liten tår för att man blir så berörd, vi har sjungit, dansat, pussats, kramats och pratat en massa! Tagit igen förlorad tid med gamla vänner och träffat nya och verkligen njutit av livet! Jag bara ääääälskar såna här trevliga tillställningar!! :)

Tyvärr lyckades jag ha kommit åt att stänga av blixten på kameran, (vilket jag inte förstod förrän någon upplyste mig om saken...), så jag har en massa bilder som är suddiga! Jag insåg ju att bilderna blev suddiga, men fattade inte vad jag lyckats göra... Nu har jag lärt mig nåt igen! Kanske inte för inte som det stod som beskrivning på mig vid bordsplaceringen att man ska hålla sig nära mig för då kommer det garanterat hända grejer! :) Denna gång inte så märkbara saker i alla fall! ;)

Jag fick många kommentarer och beröm för min frisyr (TACK älskade Cammo för hjälpen!!) och klädsel... Ganska kul att göra nåt lite annorlunda nån gång! :)
     


Vackra Meldersteins Herrgård. Det var verkligen ett mysigt ställe att ha festen på! :)

Efter att på söndagen hjälpt till att städa lite å sånt, åkte jag och hälsade på Lillebror med familj... Så jag tillbringade hela söndagen i deras sällskap... Mycket trevligt minsann! E la mer eller mindre beslag på mig och tyckte det var helt onödigt att jag skulle prata med hennes mamma... Du kan bara prata med E, sa hon! Så vi har lekt nästan hela dagen, målat naglarna och myst på! Snacka om att få med sig positiv energi hem! Älskade unge!!! ♥


Dagen idag har det då varit Sveriges nationaldag... Har dock inte firat denna dag alls... Eller i alla fall inte medvetet... :) Jag har bakat morotskaka till Min familj på Sst, tog med mig TVÅ denna gång så Pappa P får en egen. Det var ju faktiskt även hans födelsedagspresent! :) Så jag har varit där hela eftermiddagen och kvällen... Fick även middag och trevligt sällskap, så jag klagar inte! Middagen avslutades med tårta och kaffe, så jag kan i alla fall inte klaga på intaget av godsaker idag... Eller det kanske är just det jag ska göra.... Ätit för mycket av den sorten! :)

Nu är det bara att ladda för en ny arbetsvecka... Med en massa härlig energi från helgen borde det ju gå bra att jobba fyra dagar! :) Men nu är jag gode trött... Jag skulle helst av allt bara vara ledig. Nu är det ju då tyvärr så att jag har varken obegränsat med semester eller ledighet eller pengar, så det är bara att bita ihop och arbeta tills semestern kommer... Räknade just ut idag att det är fyra veckors arbete kvar innan jag får vara ledig fem veckor... Nåja, dom har visst lovat bra väder, så man får väl hitta på en massa mys ute med barnen på arbetet...

Ha det gott alla läsare!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0