Oj då!

Det var verkligen länge sen sist... Å det känns inte som om jag har varit hemma annat än å sovit sen förra torsdagen...

På fredag var det planeringsdag med jobbet och sen avslutningsmiddag på Båten...

På lördag hade vi utställning i stadsparken å så var jag på grillfest på kvällen...

På söndag var jag på F21 hela dagen, Flygets dag och RIX FM festival...

På måndag var jag på bio, Baksmällan 2...

Idag tisdag har vi tackat av en kollega som ska gå i pension...

Som synes har jag knappt varit hemma alls... Så nu vet alla bloggläsare att fröken Anci är vid liv och har nog ganska roligt oxå! :)

Undertecknad utlovar också ett betydligt roligare inlägg med lite bilder från vissa tillställningar! Men nu behöver hon sova en stund... :)

Kram! :)


Kommentarer
Postat av: Kollega

"Dagens ungdom", sova gör man sen...

2011-06-22 @ 00:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0