Leksaker

Idag fick jag och vännen T äntligen fått till en date... Jag har haft hennes födelesdagspresent redo att överlämnas sen i januari när hon fyllt år... Då kan man fatta att vi har haft vissa svårigheter med att träffas... Men nu ÄNTLIGEN fick vi surra och umgås lite! :) Jag och mamma promenerade dit med E i vagnen och tanken var att hon skulle följa med mamma hem och jag skulle stanna och sedan cykla hem... Men ungen hamnade ju i leksaksparadiset! T och H :s dotter är 4,5 år och har en massa roliga leksaker... Inte har man som 2-åring tid att gå hem då! "Jag kan stanna här!" sa hon bara... Att 4-åringen inte var hemma gjorde väl paradiset ännu mer fantastiskt, för då kunde man ju prova allt! En mycket nöjd E skulle jag säga! När sedan sonen i familjen som är 8 år kom hem och lekte med E i över en timme var lyckan total! "A, vi leker!" ropade hon flera gånger... Behöver jag säga att det var med viss sorg ungen följde med mig hem... :) Så jag behövde inte alls fundera på om jag skulle hinna surra med T... E hade inte tid med sin Faster i synnerhet inte sedan W kom hem...

Man kan ju lätt bli lite nostalgisk när man gräver fram sina egna gamla leksaker så att brorsdottern ska få leka med dom... :) Dessa saker medför minnen från barndomen... :) My little pony och Monchichi... Och tänka sig att dom fortfarande finns att skaffa, kanske dock lite nyare varianter... :)


Nu är det god natt! Imorgon åker jag åter till stan...

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0