Göteborg - here we come!

Sådärja... Nu är väskan packad... Dock inte stängd ännu, så fröken kan ju hinna ändra sig! ;) Jag och H har planerat vilka skor och kläder som ska med... Sådana viktiga detaljer som man bara måste fundera på innan en resa! :) Och hur jag än gör, så har jag alltid en massa grejer i väskan... För det kan ju vara bra å ha! Nu ska vi ju resa inom Sveriges gränser och allting kommer att finnas att få tag på, så egentligen behöver jag ju garanterat inte allt det där som nu ligger i väskan... Men tänk om?!

Nu är jag i alla fall taggad för denna resa! Vi har bokat flygbussbiljetter på nätet, så det är klart. Göteborgs City Card är också bokade... :) Så nu är vi redo att göra Göteborg i några dagar!

Ha det bra allihopa - var ni än är!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0