Crazy person!

Ja, jag undrar om det är så att jag fått något hårt i skallen eller eventuellt ätit nåt olämpligt... men... Jag funderar på allvar på att anmäla mig till TJEJMILEN i Stockholm den 3 september!!! Ja, ni läste rätt och jag är oerhört förvånad över att höra mig själv säga saken högt, för egentligen gillar jag ju inte ens att springa... :) Blodad tand kallas det visst... Men när jag klarade av att springa (läs jogga) 5 km lite halvt otränad på Vårruset så tänkte jag att jag borde ju klara av att ta mig runt en mil om jag tränar hela sommaren?! Eller vad??? Det är ju det där med att vara en målinriktad person! Och jag har ju själv insett att jag har en vilja av stål och ett hårt pannben! ;) Och så bor det visst en tävlingsmänniska i mig där inne nånstans oxå.... :)

Så jag är nog lite av en crazy person, trots allt! ;) (fast det kanske egentligen inte var någon nyhet?!) Nu laddar jag för morgondagens bröllopsfest! Ska bli så himla kul!! Jag har börjat uppladdningen igår med att fixa naglarna hos Bästaste Cammo... Jag har ju lyckats få långa naglar själv, så hon har förstärkt dom så dom inte ska gå av i onödan. För med min (o)tur så skulle väl två ha knäckts typ idag... Och nu hålls nagellacket oxå bättre! NICE! Jag gav även min Fina E "nya" naglar i sommarpresent, så hon var med och fixade sina hos Cammo igår... Även hon är en nöjd tjej nu! Så bra! :) Alla nöjda då.....



I onsdags jobbade jag sent och sen var jag å träffade Fina tjejerna C och C. Vi var på Roasters och drack ett glas rosé vin och snackade strunt ett tag... Så himla trevligt! Jag blir så glad av er tjejer! Det är bara helt fantastiskt underbart att det nu är sommar, mer eller mindre i alla fall... Man har mer energi och människorna tinar fram och vi har alla mer tid för att umgås! Det gillar jag!! :D

Idag har det stått arbete på schemat... Å sedan fick jag en trevlig inbjudan av Finaste L till middag hos dom. Grillade kycklingspett med en massa gott till och sedan hallon/blåbärs pannacotta till efterrätt... TACK för att jag slapp laga mat och för att jag fick umgås med er! ♥

Jag måste ju vara en fantastiskt lyckligt lottad person som har så många fantastiska människor i mitt liv... Imorgon när jag ska iväg på party i Melderstein så lånar L och P ut sin bil till mig... Det löser liksom en massa saker eftersom jag ska vara där lite innan partyt å fixa lite! ;) Å då ska jag ju dessutom sova över, så jag är inte åter förrän på söndag. TACK, älskade fina vänner för att ni finns!! PUSS! Och även ni andra som stod redo att hitta lösningar på mitt "problem" får en extra tanke! :)

Röda fina naglar ska jag ha imorgon... Och röda läppar och rött bälte och röda skor... :) Och en svart klänning med vita prickar... Och lockar med blommor i mitt hår! :) Jag får väl se till å bli fotad sen så jag får visa hur snygg jag blev! :) För snygg borde jag ju vara! ;)

Näää, nu lite fix för imorgon! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0