Du min vän i livet...

Gick en mil igår igen, dock en annan "slinga" denna gång... :) Hade inte tänkt gå en mil när jag startade, hade absolut ingen motivation till att gå ut å promenera, men när jag väl började gå, så gick det ganska lätt... Med lite Lars Winnerbäck i lurarna, så rensade man lite tankar samtidigt! :) Nåja, jag kände mig som en betydligt mer energifull person efteråt än när jag gick! Så det funkade tydligen...

Efter denna promenad som när solen kom fram även var väldigt varm, cyklade jag in till stan å köpte album. Jag har ju beställt ett antal foton, så nu måste jag ju sätta in dom i album så man kan bläddra och titta på bilderna på det där gamla hederliga viset... :) Tänk förr när man skickade in rullar och väntade och längtade efter att se bilderna... Då hamnade dom i alla fall i album per omgående... Nu är dom på datorn å helt plötsligt inser man att det är EVIGHETER sen man beställde kort... Som nu.... Efter det fikade jag med C å C och sen var det bara att cykla hem å göra sig redo för kvällens tjejfest... :) Cyklade till H&H och käkade där med dom och L. Sen begav sig H hemifrån för att brudarna skulle få ha TJEJ party! :) Som sagt, en trevlig afton!

Nu ska jag bege mig till Coop å hyra en film, tror jag... TV utbudet är inte direkt det bästa... Imorgon börjar sista semesterveckan... Och till helgen är det Lule Kalaset...

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0