Umgänges dagar

Jag har ju gett mig den på att jag ska hinna träffa en massa goda vänner som man ser alldeles för sällan under denna semester å jag har jobbat på ganska bra i alla fall! :)

Under helgen umgicks jag ju med Guddottern med familj... Och på söndag träffade jag fina C...

I måndags var jag och L hem till A och åt paj, drack vin å surrade och skrattade massor! Fina vänner som jag ser alldeles för sällan, men som efter varje möte gör mig full med energi! Vilken himla tur att våra vägar korsades där på arbetet för ett antal år sedan! Ni är bara bäst! :)

I tisdags fick jag umgås med fina kusin J med familjen som var på väg tillbaka till Stockholm och tog ett lunch stopp här i stan till min stora glädje! Fick lite tid med gudsonen som jag ser alldeles för sällan... Och en massa snack med kusinen som jag ser lika sällan... Desto roligare när det sker då! :)
På aftonen var L förbi! Mycket trevligt det med minsann! :) Sällan man hinner med att surra, men nu fanns tiden! :) Fick då också min kamera sladd som blev kvar i byn, så nu ska jag ladda in bilderna i datorn och sen kanske ladda upp nån bild på bloggen också... :)

På onsdag var jag å Bästaste Cammo på Hägnan på allsångskväll där även Bröderna Rongedahl, Zacke å Raj Raj band underhöll... En trevlig afton! Å extra trevligt att få umgås med Cammo som jag inte sett på hela semestern! :)

På torsdag tog jag tag i min tvätt innan en av dom bästa jag har kom till mig, finaste bästa brorsdottern som Faster saknat massor! Vi åkte tillsammans till J&A och åt middag där tillsammans med dom... Så då fick jag träffa dom också som jag inte heller sett på läääänge! En mysig eftermiddag/kväll!

I morse tog guldklumpen sovmorgon till 8.15 och Faster var mäkta förvånad! Efter frukostmys packade vi badväskan och var å badade på Arons nån timme... Sen kom vi hem och E sov middag innan hennes föräldrar kom å hämtade henne. Då hann jag med att träffa dom också! :) 
Nu på aftonen har jag å H och hennes syster varit å sett Bridesmaids på bio! Galet bra film som man kommer må bra på lääänge! Jag måste nog se den igen! :) Och efter bion var jag å H på Roasters å drack ett glas vin i väntan på att H kom från fotbollen å plockade upp oss... :) Där träffade vi T och hennes son och en kompis till dom... Mera umgänge! Även detta har varit en tipp topp dag! (För att citera Musse i Musses klubbhus)

Så på en vecka har jag hunnit träffa MÅNGA fina människor! Och alla är bra för mig så då är jag nöjd! Det handlar om att välja sitt umgänge med omsorg så man kan vara glad å stolt över personerna i ens liv! Och det är väl en himla tur att dom vill umgås med mig oxå! ;)

Nu ska jag sova å ladda upp för morgondagens tjejfest! :)

Kram alla fina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0