Kärlek

Idag har jag ägnat mig åt att baka bullar, det var ju regn å mulet ute på förmiddagen så det passade bra med lite bakande! :) Nu kan jag bjuda på fika med kärlek! :)


Jag har också hunnit med att fixa min "fotovägg" som jag tänkt göra i en evighet! Nu hänger ordet kärlek där och alla "mina" barn är ju kärlek för mig! :)


Och så har jag lyckats hänga upp "Buddah-tavlan" som jag köpte i Thailand... Sedär, det händer lite i alla fall när man har semester! :)


I övrigt har jag hunnit med en promenad och så har jag läst i min bok... Snart har jag avslutat min fjärde bok denna sommar... :) Man kan säga att jag är inne i en läs-period. Men så brukar det vara på somrarna...

Nu är det dags för Allsång på Skansen och Morden i Midsommer... Det är tisdag igen! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0