Ikea å annat trevligt

Igår blev det av, Ikea besöket! Vi hade tänkt åka tidigare på morgonen, men då Pappa ev behövde bilen åkte vi inte förrän vid 11... Nåja, är man ledig så spelar det ju egentligen inte så stor roll... Efter ca 1,5 timme sisådär så svängde vi in på parkeringen i alla fall... Ikea är nog ett magiskt varuhus, för hur lite man än tror att man behöver när man går in där, så har man ändå med sig grejer när man kommer ut därifrån... :) Sådana där saker som faktiskt är bra å ha! ;) Sen gick vi på de närliggande butikerna och efter det återvände vi hemåt... Känner mig som en privatchaufför åt mamma när vi är på våra utflykter... :)
Idag har jag varit å sprungit å funderar nu på om det är så klokt egentligen...? Men å andra sidan så känns det som att man måste försöka springa lite oxå så man orkar runt den där Tjejmilen... Jaja, om det inte blir bättre så får jag väl lov att promenera mig i form då! :) För ont är ju sällan bra...
På eftermiddagen har Finaste Guddotern och hennes Mamma och Lillasyster och Mormor och Morfar varit å hälsat på... Trevligt umgänge minsann!
Och på tapeten just nu i denna kommun är Postkodlotteriets besök i Kaunisvaara! Många glada vinnare... Men hur mycket har alla vunnit?? ;) Magdalena Graaf har i alla fall delat ut vinster och det ska sändas på TV den 22/7, så då måste man ju sitta bänkad! :)
Nu väntar en kopp kaffe på denna bloggerska!
Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0