Helgen som gått...

... har jag faktiskt tagit det rätt lugnt... I lördags var jag och hälsade på älskade Guddottern och resten av familjen med såklart! :) Det kändes som att det var länge sen sist... Ååå vad jag kan sakna att dom inte bor så där nära mig som dom gjorde tidigare... Återigen kommer tanken på att jag behöver en bil typ NU! Vi plockade jordgubbar i deras fantastiska jordgubbsland! På en timme hade man fått ihop en massa litrar... För när jag tog med mig 4 liter hem fanns det nog typ 10 liter kvar. Och så åt vi middag å hann med att surra en hel del! Så mysigt! Sen skjutsade L hem mig å jag fortsatte min nostalgitripp bland dagböckerna! ;)

På söndag var jag till Storheden å inhandlade en ny perkulator eftersom den jag hade slutat hålla värmen och kokade om kaffet efter ett tag... Och UTAN kaffe kan man ju inte leva! ;) Kollegan T hade skrivit ut en artikel om att det var bara nyttigt att dricka typ 6 koppar kaffe om dagen (jag tror det var 6 i alla fall) så man måste ju försöka uppfylla det... ;) Passade också på att fika med vännen C där på Storheden... Bussarna är ju inte kända för att gå ofta på söndagar och lägger man där till att det är sommartidtabell så betyder det att dom går ungefär varannan timme... Nåja, nog lyckades jag döda dom där timmarna rätt bra... Å jag fick ju trevligt sällskap dessutom! :) Sen fortsatter även söndagskvällen i den nostalgiska andan... :) (Jaaa, det finns rätt mycket antecknat! ;) )



Jaaa, det var väl min helg i stort! Lite umgänge å mycket nostalgi! ;)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0