The sky is the limit

När jag gick ut nian skrev min klassföreståndare i min "avslutningsbok" att jag skulle "Sikta mot stjärnorna för då når du trädtopparna"... Då när jag inte ens var 16 år gammal förstod jag nog inte det där citatet fullt ut, men nu gör jag det! Och så är det med alla drömmar! Sikta högt! Och det är aldrig fel att drömma och önska.....

Idag när jag var ute och promenerade var det härligt solsken och en blå himmel... Ganska kallt, men ändå en skön vinterdag... Då var det högt till skyn... Igår däremot var det ett tätt snöfall, där snön föll som stora "lapphandskar"... Då låg skyn närmare....

När är himlen gränsen då?? Och hur långt sträcker sig den gränsen?? Det är frågan för dagen! Kan nog sitta och klura på det ett tag, men jag ska ta tag i att dammsuga lägenheten istället! ;)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0