Tankeöverföring!

Har tänkt massor på A-K å tänkte att idag ska det ske, jag SKA ringa henne! :) Tar upp luren å ringer å i andra änden svarar en mycket förvånad A-K som säger att jag är läskig... Va?! Men jag skulle ju ringa till dig juh! :) Snacka om tankeöverföring!!! :D

Å om vi ska fortsätta på ämnet telefonsamtal så ringde en före detta kollega mig igår kväll, V... Hon ville bara ringa och höra hur jag hade det... Det var ju gulligt! :)

Idag har veckan startat med ett samverkansmöte som pågick hela förmiddagen... Så man kan säga att dagen bara försvann... Efter arbetet var det dags för det inbokade mötet med en instruktör som skulle sätta ihop ett träningsprogram åt mig... Ingen idé att skjuta upp saken, nej! Så jag har varit å styrketränat för första gången på ett antal år.... Kommer kännas i mina muskler imorgon... :) Nåja som jag sagt tidigare så är träningsvärken den enda värken som faktiskt kan vara lite skön! :)

Nu är det Idrottsgalan på TV... Och Charlotte Kalla fick priset som årets kvinnliga idrottare! Vilken tjej hon är!! Man ryser när man ser hennes prestationer... Vilken stolthet hon är!

Imorgon börjar jag 6.30, så egentligen borde jag ju gå å lägga mig istället för att se på den här galan, men.......

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0