Sova eller inte sova, det är frågan!

Mycket märkligt det där med sömn... När jag då faktiskt pallrade mig i säng vid 12-tiden i natt (ja, det är väl natt redan då...) så var jag ju inte nog trött! Jag låg ändå och läste till säkert 1... Så mycket var det värt att fösöka komma i säng i tid! Nåja, den hårda verkligheten kommer ju att möta mig med kraft på måndag morgon när jag börjar 6.30, så det är väl bara att njuta av ledigheten så länge den varar?!

Skulle idag ha varit barnvakt till Fina Prinsessan när hennes föräldrar åkte på IKEA, men då har hon fått vinterkräksjuka, stackars barn!! Med andra ord, inget IKEA för mor och far... Hennes faster har i alla fall bokat tvättsuga åt dom så dom får tvätta bort alla sängkläder, men "taggen" till tvättstugan postades i brevinkastet, allt för att försöka hålla dom HEMSKA bakterierna borta från mig! Jag är RÄDD för magsjuka, ja det är jag!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0