Solen i ögonen

Okej, idag var det kanske inte bokstavligt så att jag har haft solen i ögonen, men man har känt att den lurar där bakom molnen... Å framför allt så värmer den när den visar sig! Idag har det återigen varit plusgrader ute... Konstigt varannan-dags-väder det är... Jag har i alla fall tillbringat nån timme ute idag... Det är verkligen en bonus med jobbet att man får vara ute!! I och för sig så får man vara ute när det är iskallt eller regnoväder oxå, men det är det värt! För när solen lyser och man får vara ute så har man redan glömt alla regniga och kalla dagar! ;)

Idag kändes det som att jag hade en låååång arbetsdag! Började 7.30 och har jobbat till 17.15... Nu var det dessutom så att jag inte kom iväg i tid, så jag var väl 10 minuter sen dessutom... Inte så mycket kan tyckas, men på nåt sätt så känns det mycket när man är den som ska stänga och låsa... :)  Nåja precis när jag är på väg ut messar Svägerskan och frågar om vi ska ta en prommis... Kändes som en helt perfekt idé! Jag hade precis tänkt på henne å tänkt fråga... Känns rätt skönt att komma ut i den friska luften en stund efter en lång arbetsdag. Och får man dessutom trevligt sällskap så går promenaden fort! :)

Nu ska jag hoppa i duschen å sen fixa mig nån form av "kvällsfika"... Jag är ju som Skalman som har en "mat-och sov-klocka"... Inget får missas... ;) Sen ska jag faktiskt försöka komma i säng i tid oxå! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0