Sociala Söndag

och inte bara söndag! Jag har haft en hel lång social helg... Så nice!!

På fredag satt vi hos mig å drack lite vin å åt ost och kex och surrade massor! Det kändes som att det var ett tag sen vi sågs, jag, C och C... Sen kom även L och höll oss sällskap... Vi åkte sen in på Invit å där blev vi underhållna av Lunds studentkör, minsann! :)

På lördag fick jag oväntat besök av Cammo... Hade inget Gevalia hemma, men kaffet jag bjöd på var nog ännu bättre! ;) Vi fikade och sen drack vi glögg och åt upp resterna av kexen och ostarna... :) Och även för oss var det länge sen vi umgicks så vi hade massor att prata om! Och skratta... Cammo sa att det var ju som att komma hem, hon "kunde vara sig själv för en stund"... Och så fick hon styra över TV-kontrollen oxå! ;) När hon åkte hem gick jag över till Lillebror med familj där även lilla Lillebror var... Vi blev bjudna på plankstek! Så gott!! Värsta lyx-middagen juh! Vi avslutade kvällen med att se "Inception", det var en lite "tjorvig" film så man fick då ha huvudet på skaft för att hänga med... Vad är dröm och vad är verklighet, egentligen??

Idag är det söndag och jag har haft besök av Finaste E, vi hade också massor att prata om! :) Sen kom Bästa Guddottern och hennes Fina mamma så vi hann umgås ett tag.... Och surra lite.... Kanske vi kan få ihop en tjejkväll snart?! :) Sen har jag sett "Prince of Persia" på DVD, har haft hemma den filmen från Lovefilm sen i oktober!!! Måste ju vara nytt världsrekord i att inte hinna se film, eller nåt?! Man kan säga att det var en lite annorlunda film, men ändå helt okej... :) Och sen har jag sett Morden i Midsummer......

Imorgon är det tidig uppstigning å jag hade tänkt ligga i sängen före 23... Jag har nästan två minuter på mig, så kanske jag hinner! ;) Ska ju börja mitt nya liv med att stiga upp tidigare på morgonen så jag slipper stressa.... ;)


Hoppas ni alla läsare får en bra start på första "riktiga" arbetsveckan på 2011... Det tror jag att jag kommer ha! Längtar ju faktiskt efter jobbet lite i alla fall! :)
Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0