Morgonstund har guld....

Man hinner mycket om man stiger upp i ottan! :) I morse var det ett uppvaknande kl. 5 ca... 5.30 satt både jag å E bänkade framför Bolibompa... Vilken tur dom sänder barnprogram från arla morgon, säger jag! ;) Nu känns det ju som att klockan skulle vara massor redan... Snart är det dags för en liten dagslur... Å jag tror bestämt Faster kommer sova lika gott som Prinsessan själv! :)

Vi har haft värsta sortens mys tillsammans! Hämtade henne vid 14.30 igår å då var vi å handlade å sen åt vi middag å så var Guddottern å hennes mamma förbi en sväng... :) Sen lekte vi lite mer och ritade och såg på TV innan välling å sova! :) Å sen såg Faster lite One Tree Hill... :) Nu är det bara en skiva kvar å se, sen har jag sett hela säsong 1... :)

Nu sova middag! :)

Kram! :)


Kommentarer
Postat av: Erran

Man hinner med mycket man är morgonpigg =)

2011-01-05 @ 11:39:21
URL: http://erran.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0