Men vad f-n?!

Jag och min dator är inte kompisar just nu! Jag kan inte fatta hur jag lyckas trycka på nå knappar så allt bara försvinner?! Nu hade jag hunnit skriva ett långt inlägg å helt plötsligt är allt borta!!!! Jag vet inte vad det är jag kommer åt för knappar??????????? Så då får jag väl göra om igen då.........................

Idag är det kallt ute... Växlande temperaturer är det, men det är i alla fall vintertemperaturer ute och inte en massa slask å annat.... Det sparar vi till våren! Jag fick för mig att just idag när det är -19 ute ska jag ta bort snön från balkongen... Så nu är det gjort! :)

Igår var jag på lunchdate med Vännen L och hennes familj. Alltid lika trevligt att träffas! Även om det går långt mellan gångerna, så känns det inte så... Det är väl på sonen hennes som man ser att det var länge sen sist... ;) Han har blivit "storkille" nu... Efter den date:n gick jag på stan en stund å hittade äntligen en behå... Och sen var det hotstonemassage på det! NICE! På aftonen var jag över till Lillebror och hämtade Prinsessans övernattningsbag... Hon ska ju sova hos Faster från idag till imorgon... :)

Nu har jag verkligen fastnat i det där "One Tree Hill" -träsket! Jag får sannerligen tvinga mig själv till annat än att slå på ett till avsnitt... ;) Detta har resulterat i ganska sena nätter... "Jag ska bara se ett avsnitt till......" och så blev det en hel skiva!! Jag har ju en förmåga att fastna i serier om jag börjar följa dom... I alla fall vissa av dom... :) Fördelen med att se dom på DVD är ju att jag inte behöver vänta en vecka mellan avsnitten... Men det är väl nackdelen oxå... ;) Snart har jag sett hela säsong 1, så nu måste jag träffa E så jag får nästa säsong! ;)

Nu ska jag gå å handla lite å sen hämta Finaste E på förskolan! Vi ska minsann mysa på! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0