Lyx lördag

Ska iväg och lyxa med en sen lunch på stan... :)

Finaste Guddottern har varit här hela förmiddagen och vi har myst på å sett Trolltyg i tomteskogen och Pippi Långstrump... :) Och ritat och lite av varje... Och så fick hon själv bli en liten Pippi me flätor...


(och om man tittar på kortet så ser man att solen avspeglar sitt sken på väggen!! Kan det vara så att ljuset å våren är på väg, trots den 22 gradiga kylan?! :) )

Igår var det Festlig fredag! Vi hade sådär lagom mycket barn på jobbet... Så man kunde gå ner lite i varv innan helgen.... :) Efter arbetet hann jag springa in hos Lillebror å träffa Mor, Far och Moster som hastigast... Ja, det var en hastig visit, för Lillebror å Prinsessan var oxå på väg... Så då följde Lilla lillebror med mig hem och jag fixade middag till oss... :) Efter middag å sånt begav jag mig mot Varvet för att hälsa på hos S tillsammans med C, C och T... Vi hade en jätte trevlig kväll med en massa surr, lite vin å snacks... Vi avslutade kvällen på Invit...

I torsdags slutade jag rätt sent, å jag var ganska trött så det blev inte mycket gjort... Förutom One Tree Hill... :) Nu har jag påbörjat säsong två, så få se hur länge det tar innan jag plöjt igenom den?! Nu är jag ju inte ledig, så samma tid finns ju inte...

På onsdag var jag å firade Finaste femåringen i stan! Tänk att den där lilla plutten har fyllt fem år!!! Kan inte förstå det... Jag hade i alla fall med mig biobiljetter som present å den uppskattades, minsann! :) Jag å Mamman hann med en hel del surr å jag fick middag så det var en mycket bra onsdag! :)

Nej, nu mot stan!

Kram! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅ har du oxå fastnat i One Tree Hill träsket....

Har kikat in på din blogg lite



Ha en bra lördag kväll

2011-01-15 @ 16:47:37
URL: http://www.tildeochellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0