Life is like a box of chocolate

You never know what you're gonna get... and that´s all I have to say about that! :)

Det känns lite så med den här helgen som skulle innehålla en spa-resa till Levi, men när den blev inställd var fröken fräken planlös och ändå har hon lyckats fylla hela helgen med en massa trevligheter! Det gillas! :) Men dom där j-la julgardinerna hänger kvar!! Men ikväll ska dom VÄCK!! Jag får väl tillhöra nån trosuppfattning där man inte har gardiner i fönstren för just nu känns det som att det är bättre att vara UTAN gardiner än att ha gardiner med tomtar på!! :) När till å med brorsdottern pekar på gardinerna å säger "Icka, tomtar" så får man ju säga att dom där tomtarna syns, inga diskreta julgardiner alltså!!

Gårdagen startade med att jag gick över till min E-skatt redan 8.30... Vi skickade mor å far på frukost-mys å hade mys själva där hemma! :) Vi har lekt i tre timmar, varvat med lite TV-tittande... Det är så kul å leka med henne nu, för hon leker roll-lekar!! Vi avslutade det hela med att vara spöken och "spöka" för mor å far när dom kom hem! Sen skulle hon sova... :) Faster gick hem å åt lunch....

... och insåg att det var rätt fint väder så man borde ju gå ut å få lite dagsljus... Sagt å gjort, promenaden avslutade hos "min familj" där jag fick kaffe! När jag var på väg hem tyckte Mamman att det var lika bra att jag stannade på middag, det var ju kycklingbiffar, sådana som jag älskar! ;) Sagt å gjort, jag åt middag där! Sen gick jag hem å på den vägen pratade jag med J som inviterade till att se på hockey hos dom....

... hem å göra sig klar för att sedan bli hämtad till Mjölkis... Vi hade mycket trevligt med hockey å surr å lite vin... Sen blev det beslutat att jag å A skulle åka in på stan å kolla läget... Så vi hamnade på Oliver´s... En trevlig lördag kan man säga! :)

Idag är det då söndag.... Å jag ska bege mig till stan å fika!! Och JAAAA, jag SKA ta ner julgardinerna!! ;)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0