Latmask

Det är en sådan mask som sakta äter upp energin så att man inte orkar det man egentligen borde, eller?? :)

Igår hade jag en mycket trevlig dag med fika på stan med Guddottern och hennes familj och Lillebror med familj... Fixade lite ärenden oxå... Och sen när vi kom hem var jag å Svägerskan på prommis... Och så fixade jag tacos till middag till MIG! Så så långt var jag rätt aktiv, det var sen den där latmasken drabbade mig! Blev kvar i soffan tills det var dags att sova... Så kan det bli ibland.....

Idag är en sådan dag som jag sannerligen skulle kunna drabbas av den där latmasken... Vi hade en dag med mycket barn kvar efter kl. 15.30 när vi blev två kvar... När man har 17 barn på en mindre yta blir det lätt lite mer rörigt... Så jag säger som så att det var ju tur jag var upp på "Skuris" å bokade träning med W på morgonen, för annars hade jag defenitivt bangat! Trött å slut är orden för dagen! Men som sagt, nu sitter jag här med lite middag i magen å inväntar att W ska komma å plocka upp mig... Lite ska jag väl orka träna i alla fall?! Som sagt så är det tur man ibland bokar in saker med andra så man inte kan bli lat... För den där masken kan minsann sin sak! ;)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0