Dålig dag...

... som ändå slutade rätt bra! :)

I morse när jag vaknade så var det som att dagen genast kändes "o-bra"... För det första hade jag sovit alldeles för lite för att jag "nattugglade" till efter 23.30 igår... Och sen när jag slog upp tidningen så var det bara tråkiga nyheter i den... Vilket i sin tur resulterade i att jag blev sen när jag skulle gå till jobbet, ja, kanske 3 minuter men det var som ändå fel... Och när jag kom till jobbet så kändes allt bara fel... Så till slut sa jag att "idag har jag en dålig dag"... När man har sagt det högt, så kan dagen bara bli bättre! Och när man jobbar med barn så kan man som inte ha en dålig dag så där särskilt länge... Så allt eftersom dagen har gått har den ändå känts bättre! Å nu kan jag ändå känna mig rätt nöjd! :)

Å nu ska jag borsta tänderna å sova, så morgondagen i alla fall kan börja bra! ;) Öppnar imorgon, så jag börjar 6.30....

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0