Dag 30 Ett sista ögonblick

Det känns ju nästan lite sorgligt att denna bloggutmaning går mot sitt slut... Nu ska jag bara skriva om ett sista ögonblick å då är frågan hur man ska tolka rubriken?! :) Ett sista ögonblick innan man ser ljuset i tunneln å lämnar jordelivet, eller ett valt ögonblick ur livet... :)

Sitter och ser Idrottsgalan där Molly Sandén sjunger "Forever young"... Do you really want to live forever, forever young...? Å det är väl så att många av dom så fantastiska ögonblicken man varit med om skett när man var (ännu) yngre... Men samtidigt ska man ju bli äldre för att kunna bli klokare! :) Vill vi vara förevigt unga? Och ju fler dagar vi lever desto fler ögonblick kommer vi att samla på oss! :)

Nåja, ett sista ögonblick var det.... Och ska man då välja ett ur "ungdomen", då när man faktiskt på riktigt skulle ta klivet in i vuxenlivet och inte veta vad som väntade efter sommarlovet... Om man ens fick ha ett sommarlov, det hade inte jag! Jag jobbade på riktigt för första gången den sommaren... Nu fattar ni ju att jag pratar om STUDENTEN! :) Det var något av ett antiklimax, på nåt vis... Där hade man väntat och längtat i veckor, månader, ja nästan år och så var det liksom över på en endaste dag... Men det var fantastiskt! Det var så kul att få sjunga om studentens lyckliga dag och stå på ett släp och skrika ut hur fantastiskt bra vi var! För vi hade ju tagit studenten! :D Det är en minnesvärd dag och jag tror man kan fråga nästan vem som helst, det är en speciell känsla det där! :)

Nu tackar jag för mig, vad gäller den här bloggutmaningen... Men jag kommer helt klart fortsätta blogga! :)

Kram å tack för att ni läser! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0