Dag 29 Mina ambitioner

Jag är nog en rätt ambitiös människa och tar jag på mig något vill jag göra det ordentligt! Är jag handledare så vill jag vara "den bästa handledaren", fixar jag en fest vill jag att den ska bli toppen, på jobbet vill jag vara på topp och tar jag på mig en uppgift så vill jag göra den bra. Jag har svårt att göra något "bara lite" och vill ju gärna att det ska vara typ perfekt... Kan ju va lite jobbigt emellanåt... Att aldrig vara riktigt nöjd för man hade nog kunnat göra det liiiite bättre... Jag övar mig på att nöja mig och jag har ändå blivit bättre på det.... :) Men mina ambitioner... Jaaa, det är väl att leva livet på ett så bra sätt så att jag innan jag dör när jag är "100 år" kan känna mig nöjd! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0