Dag 28 Det här saknar jag

Dom människor som inte längre finns med oss här på jorden, dom kan jag sakna... Allt man hade velat fråga... Som man nu inte kan få svar på...

Frågar man mig idag vad jag saknar så är det en bokad utlandsresa... Skulle sitta fint att åka till varmare breddgrader just nu...

Ibland kan jag sakna "gamla tider", men det är nog mer minnet av det man saknar... Å minnet brukar ju välja att komma ihåg det som var bra! ;) Kanske är den där nostalgitrippen av foton som L valt att lägga ut på facebook som gör att man tänker på det... Det har varit å idag kan vi le åt minnet av det som var... :)

Klart jag kan sakna människor jag inte träffar, men dom är ju oftast ett telefonsamtal bort... :)

Känns ändå inte som om jag saknar så mycket... Vi ska väl försöka leva i nuet å ta vara på det vi har?! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0