Dag 25 En första

Magnus Uggla sjunger en sång som heter Första gången och där slår han lite huvudet på spiken... Man ska ju göra allting för första gången, men när man är ung vill man att det ska hända NU... Man har inte tid att vänta... Det är något man inser ju äldre man blir att det faktiskt finns en viss tjusning i att vänta och längta...

Det är ganska häftigt när man ser på små barn. Dom upptäcker ALLT för första gången. Tänk att se färger, former och känna på allt för första gången.... Det är ju inget man minns sen, men det är kul att "studera" barn och försöka tänka sig in i världen ur deras synvinkel...

Det sägs ju att det är svårt att ändra ett första intryck.... Nu ska jag välja något som var en första... Såååå... Jag väljer FÖRSTA GÅNGEN jag såg min älskade brorsdotter! Hon var inget litet pyre, utan hon var en bebis! :) Rund å go å bland det snyggaste jag sett! Till saken hör ju att hon var oerhört efterlängtat eftersom hon lät vänta på sig innan hon "kom ut", så när hon väl kom till världen bara ville jag ju träffa underverket! Så jag såg henne när hon var ca 2 dygn, på BB... :) Finaste, finaste E i heeela världen! ♥ Sen ska ju tilläggas att alla "mina" barn har gett ett fantastiskt första intryck på mig! ;)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0