Dag 23 Det här får mig att må bättre

Det finns ändå rätt mycket som får mig att må bättre... Jag är inte "down" så ofta, men om jag är det så är det här några saker som kan få mig på banan igen... :) Ibland räcker det med att man tänker på vissa saker för att bli glad igen....

* * Alla "mina" barn! Dom ger mig positiv energi! Det är nog nästan omöjligt att fortsätta vara "deppig" när man är i närheten av barn...
* Att kramas
* Att mötas av ett leende 
* Att ringa en vän, eller bli uppringd av en...
* Få (oväntad) positiv feedback
* En inbjudan till middags -sällskap, behöver inte alltid vara så att man blir bortbjuden... :)
* En resa
* En rolig fest, eller minnet av en sådan! :)
* Att dela glada minnen med nära å kära!
* En bra film
* Viss musik...
* Oväntat (eller väntat för den delen) besök
* Att få rolig post... (Det händer verkligen sällan nu när alla mailar å så...)
* Att se någon lyckas! Och speciellt om det varit svårt.....

Finns säkert fler grejer om jag funderar lite mer... Men det får duga just nu! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0