Dag 21 Ett annat ögonblick

Det finns många ögonblick som man minns särskilt... Svårt att välja ett... Det finns ögonblick som gjort en lessen och dom som gjort en glad... Dom som gjort en rörd och dom som gjort en arg.... Nu ska jag välja ett av alla dom fantastiska ögonblick man varit med om och då får det bli....

När jag fick äran att följa med Finaste L & P på ultraljud och när man såg lilla A i magen! Det var riktigt häftigt!! Svårt att beskriva känslan... Då kan jag bara föreställa mig hur det skulle kännas om det var ens egen bebis i ens egen mage man tittade på... :) För det var riktigt häftigt att se bebisen röra på sig i någon annans mage... :) Det ögonblicket tackar jag er för älskade vänner! ♥

Kram! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att det hade jag nästan glömt bort.....tack för att du påminde oss, och det var najs att ha med moster som hade lite koll på storebror som inte var så stor då!

2011-01-09 @ 12:11:08
URL: http://mammakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0