Dag 20 Den här månaden

Den 7 januari är det idag, så då är det alltså från 7 december.....

♦ Det har firats jul och nyår och en och annan födelsedag...
♦ Jag har varit på 30-års fest
♦ Det har firats Lucia och varit julfest på jobbet...
♦ Jag har varit till byn två svängar...
♦ Umgåtts med nära och kära!
♦ Jag har haft planeringsdagar på arbetet...
♦ Varit till Boden och sovit på hotell och besökt Western Farm... 
♦ Jag har dragits med en enträgen bacill, som nu verkar ha gett upp!
♦ Jag har varit ledig från jobbet 8 dagar, förutom helgdagarna.
♦ Jag har haft Finaste E som nattgäst
♦ Jag har vilat mig från all form av fysisk aktivitet
♦ Jag har läst Mia Skäringer´s "Dyngkåt och hur helig som helst"
♦ Jag har fastnat i serien "One Tree Hill"
♦ Ätit både lunch och middag på stan och fikat också....
♦ Jag har hoppat på denna bloggutmaning
♦ Träffat personer jag ser alldeles för sällan men oxå personer jag ser ganska ofta! :)
♦ Min äldsta moster har lämnat jordelivet och en av mina kusiner har fått barn... Det är livet, helt enkelt...
♦ Jag har druckit en hel del glögg och ätit massor av pepparkakor!


Och säkert har jag glömt nåt också.... Okej, jag erkänner, man hinner ganska mycket på en månad ändå! :)

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: milla

Hihi, "en enträgen bacill" gullig sägning.

Kram o hoppas ni har det nice på hotellet ;)

2011-01-07 @ 22:16:34
URL: http://millasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0